VÄLKOMMEN TILL WRX

Vi är en klubb belägen i Gävleborgs län med ambitionen att sprida kunskap om hästar, god och naturlig hästhantering och om westernridning som tävlingsgren.  WRX är en ideell förening som startade i Hälsingland 1994.

Klubben är ansluten till WRAS (Western Riding Association of Sweden) som är westernryttarnas huvudförbund i Sverige. I Sverige finns ett 30-tal WRAS  anslutna klubbar fördelande på fem regioner, WRX tillhör region Mitt. Som medlem i WRX blir du automatiskt medlem i WRAS.

Vi hälsar dig hjärligt välkommen att bli en av oss!

VILL DU BLI MEDLEM?

För att bli medlem i WRX betalar du in nedanstående avgift på bg. 5077-4397. Ange vad du betalar för och personuppgifter så som födelseår adress och mail. Du kan också maila dina uppgifter till styrelsen@wrx.se

• Vuxen 260 kr
  • Ungdom (upp till 18 år) 90 kr
  • Familj ( 2 vuxna+barn under 18 år) 550 kr

Som medlem i WRX har du en olycksfallsförsäkring i Folksam

Klubbens årliga utmärkelser

Varje år delar vi ut priser på årsmötet i följande kategorier:

"Årets mest tävlingsaktive" - Nominera någon som tävlar på andra klubbars tävlingar. Det är antal starter som räknas inte resultat så skicka in och meddela styrelsen när ni varit och tävlat.

"Årets WRX:are"- Det är medlemmarna som ger förslag på  personer som gjort något bra och aktivt för klubben och styrelsen utser sedan vem som  fått flest nomineringar. Så nominera era vänner som gör någonting bra!

Behandling av personuppgifter - GDPR

Som medlem i denna förening kommer föreningen att behandla flertalet personuppgifter om dig. Detta för att föreningen ska kunna administrera sin verksamhet. I vår integritetspolicy har vi mer utförligt beskrivit hur och varför vi sparar dina personuppgifter samt vilka rättigheter du har.

Exempel på personuppgifter vi behandlar:
Namn
Födelsedag (ÅÅ-MM-DD)
Mobil/Telefonnummer
Mailadress

Om du har skyddade personuppgifter eller av andra särskilda skäl inte har möjlighet att uppge fullständiga personuppgifter, meddela styrelsen vid ansökan om medlemskap.

WRX intergritetspolicy hittar du här.